En liten påminnelse om forskaren Magnus Norells (och även Bards) radikalisering

I dessa dagar och innan den vecka är över när forskaren Magnus Norells namn har varit på allas våra läppar och i allas våra tankar (tillsammans med Nils Bildt) så skadar det väl inte att påminna om att terrorismforskaren Magnus Norell tillsammans med den folkkäre gayikonen Alexander ”Jag säger N-ordet när jag vill precis som min brusha Makode Linde gör” Bard skulle ha deltagit på en konferens på temat ”Dangerous words” tillsammans med Dispatch Internationals Ingrid ”Jag var nyss på Fox News och intygade att Nils Bildt har rätt” Carlqvist, SD:s Jan ”Jag har gått från att ha varit anarkist till att vara sverigedemokrat” Sjunnesson och ett antal amerikanska, brittiska, danska och norska s k antijihadister och högerextremister (bl a USA:s f d FN-ambassadör John Bolton, den brittiske islamofoben Douglas Murray, Lars Hedegaard, Katrine Winkel Holm och Hans Rustad) på van der Nootska palatset på Södermalm i Stockholm den 24 september 2016.